söndag 12 augusti 2012

- Söndagsmys och spännande mail -

Idag har vi gjort lite nyttigheter här hemma, hunnit med och städa och plocka inordning lite. Diskmaskinen och tvättmaskinen får göra sitt, sånt behövs ju ibland. Annars är det söndagsmys som står på schemat med allt va det innebär. Efter en jätte trevlig kväll igår med sambons kusin och vänner kan det inte vara med lämpligt denna söndag.

På tal om något helt annat fick jag ett jätte trevligt mail idag. Det innehöll en fantastisk möjlighet att hoppa på ett spännande projekt framöver. Ser verkligen fram emot det här! Denna möjlighet gör att mina inredningsfingrar kliar lite. Måste sätta fart och göra klart här hemma! Vardagsrumstaket nästa!




Måste bara visa en bild jag stött på, ett riktigt snyggt badrum. Gillar speciellt att det ser så ombonat ut men ändå rent och prydligt. Det är precis såhär jag vill att känslan ska vara i vårt nya badrum. Letar efter just sådana lampor och sätta vid spegeln. Måste dock säga att jag tror vi prickat in stilen nästintill exakt efter denna bild, vårt duschset som vi valt ser precis ut sådär. Handfaten eller poslinsskålarna är också väldigt lika, detsamma med dekorationen. Så ja, ägaren av detta badrum kunde likväl vara jag.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar