söndag 18 november 2012

- Söndag, söndag, söndag -

Jaha, här görs det inte många knop.. Jag skyller på någon form av söndagsångest eller liknande men tyvärr är motivationen inte på topp idag. Vissa dagar är det bara svårt och ta tag i det som behövs göras. Nåväl, jag längtar till nästa helg så jag snart kan börja med adventspyssel och planteringar. Då kan jag lova att kreativiteten kommer sprudla! Jag ska försöka bjuda på en rundtur av huset här närmaste dagarna.

På tal om kreativa och motiverade människor, måste länka till en nyinfunnen bloggfavorit. Denna makalösa tjej har ett sagoslott i mina ögon, det perfekta hemmet.. Går inte och beskriva vilken charm detta hus har, ni måste kika in hennes blogg. Hon var också den som tog de fina bilderna på min kusins hus i Råå innan försäljning.




bild lånad från: fotografthereseromell.blogspot.se



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar