lördag 13 oktober 2012

- Lampfynd och en lyckad shoppingtur -

Har egentligen massor som jag skulle vilja visa här. Jag måste börja med min tur till ett väldigt välbesökt varuhus i en liten tätord i Hallands län. Shoppade på tok för mycket, MEN hittade så otroligt mycket bra grejer. Det bästa köpen måste ha varit ett par by Rydéns lampor jag spanat in ett bra tag nu. Hittade dem för ett makalöst billigt pris, så de ska få en ståtlig plats i matrummet. Inte nog med det så hittade jag många fina inredningsdetajer och en början på julsamlingen. En riktigt fin svart vedkorg, massvis med kläder för att rusta upp för vintern och har till och med påbörjat julklappshandeln. Känns underbart!




Två av denna kommer belysa vårt matbord .

Förövrigt har vi ju före-efter bilder på badrummet som jag tänkte visa er med, det är verkligen otroligt vilken skillnad det är i källaren. Försöker också jobba på ett videoinlägg med en rundtur i huset. Dock är detta inte det lättaste när halva huset består av verktyg och renoveringsprylar lite varstans.  Nu får det bli bättring på denna röra, målet är ju att allt på nedervåningen ska vara klart om några veckor... Hoppsan, bäst och sätta fart nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar