söndag 26 augusti 2012

- Söndagsvila och framsteg i badrummet -

Försöker mig på en uppdatering från soffan. Humöret och hälsan är inte på topp, tur att bananer och mjölk finns då det är det lilla jag får i mig idag. Så kan det vara!

I veckan har kakelkillen varit här, det har gett fina resultat. Dock stötte vi på lite problem, vi var fyra kartonger kort med kakel. Som tur är har Bad&Värme här i Motala varit fantastiska, vilken service! På ett dygn hade vi fyra nya paket. Underbart. Tyvärr visade det sig att vi även saknade golv.. Så imorgon blir det och beställa två nya paket där med. Förhoppningen var ju att allt skulle vara klart till nästa vecka. Egentligen så skulle det varit klart i början på augusti om vi ska vara petiga, men hantverkare verkar vara tidsoptimister. Nåja, när vi väl får en dusch kommer jag hoppa av lycka. Kommer duscha och bada flera gånger om dagen bara för att jag kan :)







Vad tycker ni, visst blir det snyggt? Är så otroligt stolt över va vi åstadkommit i huset än så länge. Kan bara föreställa mig hur galet snyggt allt kommer bli när det är klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar