måndag 25 juni 2012

- Regnet står som spön i backen -

Idag har regnet bara vällt ner över småstaden. Vi har hunnit med och gjort en del som stod på listan men jag känner mig nog bara mer snurrig ju mer som betas av den oändligt långa listan.. Troligtvis beror denna stress på att man har så många halvt avklarade moment i huvudet, det gör nog det hela rätt förvirrande. Vi hade hoppats på att vi skulle få delarna som reklamerades från köket idag, men de dök inte upp. Vi hoppas på en leverans imorgon.

Jag nämnde inte så mycket om min födelsedag i inlägget igår, tänkte tacka för alla fina presenter. Blev med cykel faktiskt, en sak som länge har stått på önskelistan. En vit, helt perfekt cykel levereras till mig v. 29. Då blir det åka av! Fick även en fåtölj som jag länge har kikat in som kommer passa helt perfekt i huset.



Tack vare det extrema vädret som varit blev det premiär eldning av öppna spisen. Fick chansen och ha ett riktigt användningsområde för min fina vedkorg. Underbart med ved!




När vädret inte är optimalt kan man ändå vara lite kreativ. Plockade lite vita pioner och ormbunkar i trädgården och plockade in. Bara för att man inte kommit iordning betyder det ju inte att man inte kan ha det hemtrevligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar